Menu
  • Aankoopoptimalisatie
  • Doelgericht onderhandelen
  • Project Management
  • Interim Management
  • Over
  • Blog
  • Contact
  • Over
  • Blog
  • Contact
  • Aankoopoptimalisatie
  • Doelgericht onderhandelen
  • Project Management
  • Interim Management

Blog artikelen

  • All
  • aankoopoptimalisatie
  • doelgerichtonderhandelen
  • projectmanagement

Zijn uw cruciale aankoopcontracten up-to-date?

Heeft u recent afgestemd of uw commerciële contractvoorwaarden marktconform zijn?

Hebben uw mensen voldoende tijd om naar de strategische kant van de aankoop te kijken?

Bent u zeker dat u voldoende ingedekt bent tegen het onderpresteren van uw belangrijke leveranciers?

Heeft u voldoende alternatieve leveranciers voor niet-algemene producten of diensten?

Heeft u de laatste twee jaren nog een ‘Requests For Quotations’ (RFQ) in de markt gezet?

Onderhandelt u uw contracten met een focus die breder is dan enkel de prijselementen?

Haalt u het maximaal belangrijke uit uw onderhandelingen met leveranciers?

Is uw relatie met uw leverancier(s) voldoende professioneel?

Bent u zeker dat alle kortingen en voordelen die in uw contract(en) zitten ook finaal gerealiseerd worden?

Doelgericht onderhandelen: een degelijke voorbereiding

Doelgericht onderhandelen: de onderhandeling en de opvolging

Project Management: de voorbereidende fase

Project Management: De uitvoerende fase

Project Management: De fase na oplevering